Meet the future: Reginald Delhez

By 13th February, 2019 January 12th, 2023 No Comments

Meet the future: Reginald Delhez

13th februari, 2019

Future Connections is een van de snelst groeiende smart solutions providers van Europa en er starten regelmatig nieuwe collega’s. Sinds 1 december is Reginald Delhez bij ons werkzaam als Program Manager Business Development. Wie hij is en wat hij gaat doen, vertelt hij je graag zelf.

Wie ben jij?meet our team member reginald

“Ik ben Reginald Delhez en ik ben al bijna veertig jaar actief in IT en telecom. Ik woon in Capelle aan den IJssel en ook buiten mijn werk heeft techniek en de toepassing daarvan mijn interesse. Met name in combinatie met muziek ontstaan vanuit mijn oude hobby’s als ‘old school DJ’ en geluidstechnicus. Ik ga veel naar concerten en geniet dan niet alleen van de muziek, maar kijk ik ook naar de techniek erachter. In ieder concert vind ik de beleving weer bijzonder en mijn dochter van 16 jaar zorgt ervoor dat regelmatig die beleving mijn smaak en comfortzone oprekt. Ik vind het ook leuk om zelf aan de slag te gaan met muziek met de nieuwe technologie en ontwikkelingen daaromheen. Het is fascinerend om te zien en te ervaren wat tegenwoordig allemaal mogelijk is. Daarnaast sport ik regelmatig en vind ik het leuk om zo nu en dan het huis grondig te verbouwen”

Wat is je achtergrond?

“Nadat ik de opleiding HTS Technische Computerkunde had afgerond, werd ik telecommanager bij de politie. Vervolgens ben ik bij KPN gaan werken als consultant telematica. Ik hield me daar met name bezig met vraagstukken over het inpassen van automatisering en telecom in de bedrijfsvoering. Daarna heb ik voor bijna alle bestaande en nieuwe operators in Nederland de mobiele netwerken opgezet. Dat heb ik ook in landen als India gedaan. Nadat ik dat een jaar of vijftien had gedaan, wilde ik graag iets anders. Ik werd toen de eerste lokale medewerker van Huawei in de Benelux en heb, samen met de Chinese manager, het bedrijf vanaf vrijwel niets helpen opbouwen in de Benelux. In die periode heb ik mijn kennis en ervaring verbreed in na nagenoeg alle productsegmenten en diensten van de telecom en IT, maar ook aan de opzet gestaan van grote softwaretransitieprogramma’s tot volledige outsourcing trajecten zoals managed services”

Waarom heb je gekozen voor Future Connections?

“Na dertien jaar bij Huawei wilde ik iets anders. Ik wilde mijn kennis over IT en telecom in de hele breedte graag inzetten bij een bedrijf dat grootschalig denkt, maar toch klein is: een startup eigenlijk. Want in een kleiner en relatief nieuw bedrijf kun je snelle stappen zetten in innovatie en business development. Bij Future Connections is dat mogelijk, ze begrijpen de nieuwe wereld en zijn in staat om snel te schakelen. Dat grote organisaties hun vraagstukken voor bedrijfskritische processen bij ons neerleggen en niet bij gevestigde namen, zegt natuurlijk wel iets.”

Wat ga je doen binnen Future Connections?

“Ik ga al in de beginfase met onze klanten in gesprek over de vraagstukken die zij hebben en de kansen die wij zien. Die gaan we vertalen in maatwerkoplossingen, waarvan ik de ontwikkeling en de implementatie ga begeleiden. Wat is er nodig? Hoe gaat de life cycle en het beheer van de oplossing eruit zien? Wat doen we zelf en wat welke bestaande oplossingen en/of technieken gaan we slim integreren? Het gaat daarbij om grote klanten en complexe situaties. Erg interessant, dus.”

Wat zie je als jouw grootste uitdaging?

“Ik zie onze oplossingen als een soort puzzel, die we op vele manieren kunnen oplossen door deeloplossingen slim te combineren. Veel van die onderdelen op technisch en softwaregebied worden ontwikkeld door onze vestiging in Spanje, bijvoorbeeld op het gebied van 5G. Zo komen er steeds meer puzzelstukjes en mogelijkheden bij en kunnen we aan de hand daarvan tailormade oplossingen bieden. Het houden van de juiste focus en prioriteit daarin wordt mijn grootste uitdaging. Want met het uitbreiden van de mogelijkheden wordt het steeds belangrijker om af te bakenen wat je wél doet en wat juist niet. Wat Future Connections doet, moet wel herkenbaar blijven. Daar ligt een mooie uitdaging.”